Monday, March 20, 2006

Att Summera en dag

I dag har jag....

Lagt ut dagstidningar
Tömt återlämningslådan
Kollat alla mina mail
Tagit fram information inför mitt kommande lönesamtal
Mailat Norge med information som ska ingå i en kommande magistersuppsats
Förberett inför Kråkfötter
Satt upp böcker
Kollat på budgetuppföljning
Kollat mailen igen
Kollat om poster har kommit in i Burk-sök (nej)
Övat på mitt Engelska bokprat (usch)
Hjälpt till med kopiatorn
Pratat med DN om en faktura
Samlat på mig böcker inför ett bokprat (Lz, Fantasy och Deckare)
Kollat mailen igen
Tagit kontakt med andra skolbibliotekarier om intresse för att träffas föreligger
Hjälpt en lärare att förbereda ett kommande tema.
Lämnat åter böcker, lånat ut böcker
Diskuterat kravrutinerna

och

Kollat mailen.

Jag är nöjd.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home